- právní posouzení reklamních kampaní z hlediska dodržení povinností k regulaci reklamy, soutěžních, osobnostních či jiných práv
- poradenství, sepis a analýza smluv v reklamě
- právní posouzení střetů s jinými právy, vzniklých v průběhu reklamních kampaní
- zastupování v mimosoudních jednáních vedených o porušení práv reklamou
- zastupování před správními orgány a soudním řízení
Reklamní právo
Aktuality
Mezinárodní konference „Dny práva 2019“. Brno 21. listopadu – 22. listopadu 2019
Právnická fakulta Masarykovy univerzityKonference byla zaměřena na práci v sekcích „20 let zákona o veřejném ochránci práv“,„Právo na osobní svobodu“…
Setkání významných absolventů Právnické fakulty Masarykovy univerzity. Brno 21.listopadu 2019
Právnická fakulta Masarykovy univerzityNa pozvání děkanky Právnické fakulty Masarykovy univerzity doc. JUDr. Markéty Selucké,Ph.D., a proděkana pro zahraniční…
Konference „Aktuální otázky práva soutěžního a nekalé soutěže“. Praha 10. října 2019
Česká skupina Mezinárodní ligy pro soutěžní právo (LIDC)Příspěvky byly předneseny na téma „Aktuální rozhodovací praxe v souvislostis připravovanou…
Konference „České právo a informační technologie 2019“. Brno 26. září 2019 – 27. září 2019
Právnická fakulta Masarykovy univerzity Ústav práva a technologií Právnické fakulty Masarykovy univerzity pořádal českoukonferenci věnovanou problematice…
Spolek absolventů a přátel Masarykovy univerzity
JUDr. Blanka Schöblová se stala členkou Spolku absolventů a přátel Masarykovy univerzity.Spolek sdružuje absolventy, studenty, zaměstnance a přátele…